lifeofhearts

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Come what may. - 14 oktober 2014 00:13

Ja just nu är jag nog det. Det verkar visserligen stämma in för det mesta, men extra mycket just nu. Har svårt att sortera information, svårt att placera saker. Känner mig rastlös i mitt tänkande och stressar fram avslut som aldrig hade funnits annars. Det finns en hel del saker som brukar kunna få mig tillbaka i balans för en stund om inte annat. Det verkar inte som att det funkar just nu. Har inte läst en bok på jag vet inte hur länge, har inte haft ro att ta till mig. Kanske egentligen inte har tyckt att jag förtjänar det just nu. Försöker lyssna på en bok men har för mycket tankar. Dansar men tänker ändå, syr men tappar fokus. Tankarna är sällan otrevliga utan ganska välkomna men ibland blir det bara för mycket. Just nu är det för mycket. Ska bli skönt att jobba, har varit hemma för mycket den senaste tiden.
Saknar C, på tok för mycket. Känner mig liksom hel när hon är här och nu var det länge sedan. Vill visa henne allt nytt, allt kul. Skulle ge henne hela världen om jag kunde. Jag önskar att jag kunde det, att jag kunde ge henne allt hon behöver, allt hon vill ha.

Om du läser det här så vet att jag älskar dig. Vet att jag vill att du ska ha allt. Och framför allt, tveka aldrig att be mig om något du behöver. Jag kommer alltid att finnas här.


Ovido - Quiz & Flashcards